You are not connected. Please login or register

All Randoms

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 All Randoms on Fri Nov 05, 2010 4:35 pm

ALl Trash players 10-0 all
Get@me srsly

Grim biggest trash 9-1'd using smgs

View user profile

2 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 4:44 pm

Shut up you silly guido

View user profile

3 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 4:45 pm

I'll pwn u 2000-0 at a weaponless duel

cause I'm built m8

View user profile

4 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 4:45 pm

u ez to Cracker

View user profile

5 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 4:56 pm

I'll pew pew u with a stick that I pretend is a gun

View user profile

6 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 4:58 pm

ill give u a beer

slap out ur hands and watch it shatter to ground

/WIN

View user profile

7 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 5:02 pm

I'll steal all ur whiskey and watch u cry like a lil girl

View user profile

8 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 5:04 pm

i havent drank inawhile
been clean for 2months
GAHAHAHAHAHA =p

View user profile

9 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 5:07 pm

geeeeeeeeez, tho I've been a slight good boy too I'll admit! Does save alot on the wallet I gotta say!

Hopefully 2mro that will be fixt tho Wink

View user profile

10 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 5:09 pm

saved me Alot
n money is tight nowadays
btw in PR theres a event where they sell beer for 25 cents

View user profile

11 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 5:10 pm

I HATE YOU lol, ima move to pr xD

View user profile

12 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 5:15 pm

the place is like 3 hrs from where i live takes me 2 hours cause i speed,to bad im not a drunk no more i would live there lol

View user profile

13 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 5:16 pm

Its prob rly watered down to shit tho lol

View user profile

14 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 6:31 pm

i just spit on a 20$ bill get ur money up brokenesses

View user profile

15 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 7:41 pm

Lmfao! Where In PR Is That? o.o

View user profile

16 Re: All Randoms on Fri Nov 05, 2010 8:25 pm

Haha look at the mexicans tryna bond together

View user profile

17 Re: All Randoms on Mon Nov 08, 2010 1:20 pm

Mayaguez

Grim jus mad cause he a lonely taxi cab driver

View user profile

18 Re: All Randoms on Mon Nov 08, 2010 1:21 pm

drug trafficer gg

View user profile

19 Re: All Randoms on Mon Nov 08, 2010 3:34 pm

Lool Didn't Know About That. And Yeah, I Know About Grimmjow. At Least His Cab Matches Hit Teeth. Btw, Selling Botox Isn't Considered Drug Trafficking.

View user profile

20 Re: All Randoms on Tue Nov 09, 2010 1:35 am

Sh before i add you to my collection in human trafficking nub gg

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum